Golf Hotel Morris **** Mariánské Lázně - Hotel
starstarstarstar

no-photo
58 Počet pokojů 145 Počet lůžek
WWW: www.hotelmorris.cz
E-mail: golfhotel@hotelmorris.cz
Telefon: 354422777
Adresa: Zádub - Závišín 724, 35301 Mariánské Lázně
Certifikát získán dne: 23.8.2017 (platnost do 31.12.2021)

Formulář žádosti o certifikát vyžaduje zapnutý JavaScript. Prosíme zapněte jej a znovu načtěte stránku.
Jak povolíte JavaScript se dozvíte na tomto odkazu.

Načítám záznamy...

Vybavení zařízení

Všeobecné hotelové informace
Čistota / Hygiena

Čistota a dokonalá hygiena jsou základním předpokladem ve všech kategoriích.

Stav zařízení

Všechny mechanismy a veškerá zařízení jsou funkční a v bezchybném stavu.(vč. únikových plánů na pokoji)

Celkový dojem

Celkový dojem z hotelu je dostatečný pro splnění vysokých požadavků.

Personál

Všechny služby musí být poskytovány kompetentním (zaškoleným) a identifikovatelným personálem.

Parkovací prostory

Parkování přímo u hotelu

Možnosti parkování pro autobusy

Jiné

Výtah

Zařízení pro osoby s postižením

Bezbariérová přístupnost 10

Recepce a Služby

Samostatné, nezávislé stanoviště recepce či pult zajišťující soukromí

Hotelová hala s místy k sezení a nabídkou nápojů

Recepce otevřená a obsazená personálem 24 hodin denně,dostupná telefonicky (z hotelu i zvenčí) 24 hodin denně

Vícejazyčný personál

Služby kopírování/skenování

Pomoc se zavazadly na vyžádání

Bezpečné místo pro úschovu zavazadel pro přijíždějící nebo odjíždějící hosty

Úklid pokojů /výměna prádla

Každodenní úklid pokoje

Každodenní výměna ručníků na vyžádání

Výměna ložního prádla alespoň dvakrát týdně

Každodenní výměna ložního prádla na vyžádání

Služby praní a žehlení

Služby prádelny a žehlení(doručení před 9:00 hod., navrácení v tentýž den – s výjimkou víkendu)

Platby

Platba platební kartou

Různé

IT podpora pro hotelové hosty

Deštník v recepci/v pokoji

Aktuální časopisy

Denní tisk k dispozici každý den(v tištěné či digitální podobě)

Krejčovská služba

Služba čištění obuvi

Nabídka hygienických předmětů (např. zubní kartáček, zubní pasta, holení)

Pokoje
Všeobecné informace o pokoji

Velikost pokojů ≥ 18m2

Kvalita spánku

Kvalitní hotelové lůžko s moderní dobře udržovanou matrací o celkové výšce nejméně 18 cm

Jednolůžka s minimálním rozměrem 0.90m x 2.00m a dvojlůžka s minimálním rozměrem 1.80m x 2.00m

Dětská postýlka na vyžádání

Hygienické chrániče matrací (“povlaky”)

Kvalitní a dobře udržovaná přikrývka

Přikrývka navíc na vyžádání

Kvalitní a dobře udržovaný polštář

Další pro hosta použitelný, nikoliv pouze dekorativní polštář na vyžádání

Výběr z různých typů polštáře

Možnost zatemnění místnosti

Služba buzení nebo zařízení používané k buzení

Vybavení pokoje

Odpovídající šatní skříň nebo výklenek na šaty

Police na prádlo

Odpovídající počet kvalitních ramínek hotelového typu různých druhů určení (na kalhoty, na šaty, se skřipci na sukně,…)

Otevřená část šatní skříňě s ramínky / nebo háčky na šaty umístěné mimo skříň (pro odložení mokrého kabátu, bundy,..)

Možnost zavěsit vak na šaty (mimo šatní skříň)

1 místo k sezení na každé lůžko, alespoň židle

1 pohodlné sezení (čalouněné křeslo/židle/gauč) s odkládacím stolkem

Stůl, pracovní stůl nebo pracovní deska s volnou pracovní plochou min. 0.5 m2 a adekvátním vhodným osvětlením (vč. večera a noci)

Noční stolek

Přístupná elektrická zásuvka v místnosti

Další přístupná elektrická zásuvka u stolu/pracovního stolu nebo pracovní desky

Další přístupná elektrická zásuvka vedle postele

Odpovídající osvětlení místnosti

Světlo na čtení u postele

Zrcadlo na výšku postavy

Odpovídající místo nebo box pro uložení zavazadla/kufru

Odpadkový koš

Uložení cenností

Centrální trezor(např. v recepci)

Trezor v pokoji

Zvuková izolace /klimatizace

Odpovídající zvuková izolace (okna)

Zvukově izolující dveře nebo dvojité dveře

Klimatizace ve veřejných prostorách pro hosty(restaurace, lobby, vstupní hala, snídaňová restaurace)

Harmonická atmosféra veřejně přístupných místností(světlo, vůně, hudba, barvy, atd.)

Zábavní elektronika

Zařízení pro příjem rozhlasového vysílání

TV o velikosti odpovídající dané místnosti s dálkovým ovladačem, seznamem kanálů a TV programem

Telekomunikace

Veřejně přístupný telefon pro hosty

Telefon v pokoji společně s vícejazyčným návodem k použití

Přístup na internet ve veřejných prostorách (např. širokopásmové připojení, WIFI)

Přístup na internet v pokoji (např. širokopásmové připojení, WIFI)

Zařízení s přístupem na internet s možností tisku ve veřejných prostorách

Různé

Vícejazyčný manuál služeb A-Z (Manuál služeb A-Z musí být doložen.)

Regionální informační materiály k dispozici ve veřejných prostorách

Psací potřeby a poznámkový blok

Korespondenční složka

Taška na prádlo

Šitíčko na vyžádání

Lžíce na boty v pokoji

Pomůcky na čištění obuvi v pokoji

Stroj na čištění obuvi v hotelu

Všeobecné informace o koupelně

100% pokojů se sprchou/WC nebo vanou/WC

Sprcha se sprchovou zástěnou

Umyvadlo

Pratelná koupelnová předložka

Odpovídající osvětlení u umyvadla

Zrcadlo

Přístupná elektrická zásuvka poblíž zrcadla, s označením napětí

Nastavitelné kosmetické zrcátko

Háčky nebo žebříky na sušení ručníků

Topení v koupelně

Velká odkládací plocha (v celkovém součtu musí poskytovat dostatečný prostor pro odložení několika kosmetických taštiček)

Sklenička na zubní kartáček (1 na osobu)

Mýdlo nebo tekuté mýdlo u umyvadla

Tekuté tělové mýdlo nebo sprchový gel u sprchy/vany

Šampon

Další kosmetické produkty (např. koupelové přísady, sprchovací čepice, pilníček na nehty, tyčinky do uší, odličovací tampony, tělové mléko) minimálně 2 - 3

Hygienické ubrousky

Toaletní papír, rezervní toaletní papír, štětka na WC a hygienické sáčky

1 ručník na osobu

1 osuška na osobu

Župan na vyžádání

Pantofle

Vysoušeč vlasů

Odpadkový koš

Gastronomie
Nápoje

Nabídka nápojů v hotelu

Nabídka nápojů v pokoji, sklenka/lůžko, otvírák

Nápoje 24 hodin denně prostřednictvím pokojové služby - "room service"

Minibar (s nápoji a lehkým občerstvením)

Kávovar nebo varná konvice na čaj/kávu s příslušenstvím v pokoji

Bar

Bar (otevřen alespoň 7 dní v týdnu)

Snídaně

Snídaňová restaurace

Snídaňový bufet s obsluhou nebo ekvivalentní snídaňový jídelní lístek

Stravování (neplatí pro kategorii garni)

Jídelní nabídka v hotelu

Jídla nabízená 14 hodin denně prostřednictvím pokojové služby "room service"

Restaurace otevřená 7 dní v týdnu - 1

Regionální kuchyně

Konferenční zařízení (MICE)
Banketová zařízení

Banketová zařízení pro nejméně 50 osob

Konferenční prostory

Konferenční místnost(i) o výměře nejméně 36 m2 až 100 m2, výška stropu nejméně 2,50 m

Vybavení/ technologie konferenčních místností

Dostatečný počet elektrických zásuvek s ohledem na počet míst k sezení

Individuálně nastavitelná klimatizace v konferenčních místnostech

Volnočasové aktivity
Sport

Odpovídající vlastní rekreační zařízení v objektu či vlastním areálu (vnitřní nebo venkovní)(např. tenisový kurt, pláž, golfové hřiště) - 1

Pronájem sportovního vybavení (např. lyže, lodě, kola)

Spa/Wellness

Masáže (např. masáž celého těla, lymfodrenáž, Shiatsu, reflexologie nohou) - 1

Samostatná odpočinková místnost

Vířivka či ekvivalent

Sauna (s minimálně 6 místy k sezení) - 1

Spa centrum s nejméně 4 různými druhy procedur (v nabídce jsou např. koupele, Kneipp, hydroterapie, bahenní lázně, turecké lázně Hammam a parní lázeň)

Samostatní privátní Wellness zóna

Děti
Různé

Společenská místnost pro hotelové hosty (navíc ke snídaňové restauraci nebo restauraci)

Knihovna (samostatná lokalita)

Kvalita a Online aktivity
Systém řízení kvality

Systém pro řešení stížností

Systematické analyzování připomínek hostů

Kontroly Mystery guest (Doklad o provádění musí být doložen k žádosti.)

Online aktivity

Vlastní webové stránky s aktuálními informacemi, realistickými fotografiemi a uvedením polohy hotelu

Aktivní vybízení odjíždějících/odhlášených hostů k psaní recenzí na portálech či webových stránkách

Jiné