Co Vám certifikace Hotelstars přinese?

V čem Vám může HOTELSTARS certifikace pomoci?

  1. Zvýšení zisku
    Na kvalitní ubytování zákazníci zpravidla reagují opakovanou návštěvou, prodloužením délky pobytu a pozitivním doporučením svému okolí. To vede ke zvyšování zisku organizace.
  2. Snižování nákladů
    Odpovídající kvalita a úroveň znamenají redukci nákladů spojených s častými reklamacemi od zákazníků a děláním správných věcí hned na poprvé.
  3. Zvýšení konkurenceschopnosti
    Úroveň a kvalita zařízení je jedním z hlavních rozhodovacích faktorů zákazníků, kde a jak stráví svůj volný čas, či jaké služby využijí a v jakém rozsahu.
  4. Více spokojených zaměstnanců – menší fluktuace
    Sdílení „stejné filosofie“ nejen na úrovni managementu, ale všemi zaměstnanci znamená větší motivaci zaměstnance podílet se na kvalitě a přinášet své vlastní nápady ke zlepšování, zaměstnanec tak přispívá k vytváření přátelského prostředí na pracovišti, což přispívá ke snižování fluktuace.
  5. Vysoká kvalita a úroveň je cennější než drahé reklamy
    Získání nových zákazníků je mnohonásobně dražší, než péče o vracející se spokojené zákazníky  - ti jsou tou nejlepší reklamou.
  6. Zákazník vnímá certifikovanou organizaci jako příslib ověřené kvality

VÍTE, ŽE?


CO ještě CERTIFIKACÍ ZÍSKÁTE?


JAK CERTIFIKACI ZÍSKAT? Dovíte se v sekci Často kladené otázky.